Yäy matteprovet är över.

Kom nyss hem efter att ha varit och gjort matteprovet. Jag trodde att det skulle gå skit men det gick faktiskt rätt bra. Kanske till och med kan få VG haha. Idag har jag även varit informatör på min brorsas skola tillsammans med några andra, det var rätt slappt för vi behövde bara sitta där i typ 1 och en halv timme och sen slutade vi. Ikväll blir det att göra veckans sista ryck och plugga tyskaglosor och några sidor i historia boken.

Här är en bild på vårt pepparkakshus förresten:


Who got the skillz? ;D haha 

Kommentarer
Postat av: sofia

haha mitt är sjukt mkt snyggare :P

2008-12-10 @ 13:16:54
Postat av: Maggie

Hahaha glöm ;D vårat är hetast (;

2008-12-10 @ 21:39:51
URL: http://maggiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0