Det du haha :p

Har tråkigt igen :p sitter och pluggar Kemi så tog en paus och gjorde en såkallad lista haha

 

Femton "Är du?" 

1. Är du snygg? - Och det frågar du mej?

2. Är du fet? - Nej

3. Är du smal? - Ja, inte överdrivet smal, vältränat smal. 

4. Är du en sportfåne? - Nä :p

5. Är du rolig? - Självklart, bästa humorn alltså haha ;D 

6. Är du sjuk? - Inte just nu

7. Är du feg? - Ibland haha 

8. Är du törstig? - Nej 

9. Är du 15 år? - Nej

10. Är du rik? - Nej haha 

11. Är du fattig? - Lite haha

12. Är du smart? - Haha jarå ;D

13. Är du shoppingsugen? - Just nu? nej :p

14. Är du ressugen? - Alltid :D nån som är på att fara? 

15. Är du saknad av någon ? - Ja, tror det. 

 

Fyra "Skulle du?" 

1. Skulle du vilja vara längre? - Nä 

2. Skulle du vilja väga mer? - Näe

3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Inte för att den var en kändis iaf.

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej 

 

Sju "Kan du?" 

1. Kan du vifta på öronen? -Nepp 

2. Kan du slicka dig på näsan? - Nästan ;)

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja

4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja? till skillnad från en viss person (nämner inga namn hahah ;) ) 

5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Yes

6. Kan dina vänner lita på dig? - Självklart, det kommer dom alltid kunna göra :)

7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Jorå (: 

 

Fyra "Antingen eller" 

1. Pierca tungan eller näsan? - Inget :p

2. Vara seriös eller rolig? - Rolig helt klart haha 

3. Brinna upp eller drunkna? - vad är det för fråga :o 

4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar? ofta jag vill umgås med mina fiender :p

 

Fyra "Ärliga svar" 

1. Tycker du om någon just nu? - Ja 

2. Sol eller måne? - Sol 

3. Vinter eller höst? - Om man måste välja.. vinter, men sommaren är bäst! :D

4. Soligt eller regnigt? - Soligt ju :)

 

Sju "Om dej" 

1. Vad är klockan just nu? Den är 17.23

2. Vart bor du just nu? Umeå

3. Vart vill du bo? - vet inte :p Umeå är helt okej :)

4. Hur många barn vill du ha? - 2 

5. Vill du gifta dig? - det får vi se då det är dags :p

6. Är du kär? - det du ;)

7. Favoritårstid? - Sommar!!! lätt :D

 

Fyra "Har du inom dem senaste 24 timmarna..." 

1. Kysst någon? - Näpp  

2. Blivit kramad? - Ja:) 

3. Känt dig fånig? - Nej

4. Saknat någon? - Ja 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var mig du sakna va? :P Men jag är fett på att åka nånstans :D vart? När?



-haha och du! Jag tror jag vet vem som inte kan vara tyst i 4 tim :P Fast har du tänkt på att den personen kanske sover ibland? Det skulle kunna göra skillnad! Fast de kanske inte skulle spela nån roll! hehe :P

2008-12-15 @ 22:34:25
Postat av: Anonym

Det var mig du sakna va? :P Men jag är fett på att åka nånstans :D vart? När?



Haha och du! Jag tror jag vet vem som inte kan vara tyst i 4 tim :P Fast har du tänkt på att den personen kanske sover ibland? Det skulle kunna göra skillnad! Fast de kanske inte skulle spela nån roll! hehe :P

2008-12-15 @ 22:34:46
Postat av: Maggie

Hahaha ja självklart ;D haha hmm.. vi tar sista minuten till typ spanien lr nått haha eller USA va skitsugen på att åka till USA :D



Hahaha men jag tror att den personen kanske pratar i sömnen (a) ;D

2008-12-16 @ 09:37:56
URL: http://maggiiee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahah aa USA lät nice :) när?



Haha aa du har nog rätt! Har hört nått om de ibland! :P

2008-12-16 @ 18:00:25
Postat av: Maggie

Haha när som helst ;D eller inte imorron för då har jag prov hah :P



Haha där ser du ;)

2008-12-16 @ 20:12:45
URL: http://maggiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0